♥ Ett tidsfördriv att dö för ♥

♥Hellu!

Det här har en helt förjävlig dag rent ut sagt. Det första som hände var när jag gick hem på lunchen för att gå ut med Rick så glömde jag altandörren öppen så det var sätt iskalt inne och inte nog med det så glömde jag nyckeln i dörren när jag skulle åka med mamma till banken, jag kom hem gör ungefär en timma sedan efter att ha 'aktiverat' mitt bankkort. Och efter så gick jag och mamma till strandgatan för att ta en fika :) Det var Yberbra! bara att jag glömde min handväska på stolen, men den blev åter funnen som tur va ;)
Annars så ska jag kolla om det är något bra på teven och såklart plugga inför det hemska NO-/Fysik-provet som är imorgon. Jag måste dra nu,
BByE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback