Mittwoch

Tjoo, Wazzz up!?

Själver så sniffar man coca cola-lipsyl och jag stog nyss och läste på en toapappersförpackning och undrade hur många meter en tosrulle var. För er som undrar så var den typ 56m. Prima liv man har(Y)
NO-provet gick över förväntan, fast det är själva NO som är tråkigt och svårt, man fattar typ n0ll. Och dessutom var våran 'riktiga' NO-lärare var för ovanlighetens skull inte på skolan idag så vi hade vikarie, och det är faktiskt 3:de gången av 3 gånger när vi har prov som hon är borta, snacka om rekord. Men det gick bra ändå.
Skolan har för övrigt varit snabb och bra. Men vi har såklart saknat Klara, krya! Och Linn var ledig men kommer imorgon.
När jag kom hem satte jag på ett gammalt avsnitt av Top Model och käka mellis,efter det gick jag ut med Ricken:)
Jag undrar också om ni vill ha något dagen-*****? alla ideer tas emot!
En bild från i sommras nedan:
Auf Wiedersehen <3

Kommentarer
Postat av: Felicia s

söta ni är :) ♥



kraam <3

2011-03-10 @ 11:16:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback