Gästbloggning by Klara

Hej Anjas läsare!
Som ni kunde läsa här i det tidigare inlägget, så fotade jag Anja i går. Eftersom jag tog bilderna med Anjas systemkamera så tog jag med mig bilderna hem i mitt USB-minne. Sedan när jag kom hem och skulle sätta igång med redigeringen så fanns inte bilderna på USB-minnet!

Så just nu väntar vi (jag och Anja) på att Anjas dator ska skicka bilderna till mig så jag kan sätta igång! Dom färdiga bilderna kommer dyka upp på både Anjas blogg och min blogg så snart som möjligt. Redigeringen kommer inte bli klar idag, utan får bli ett projekt för den kommande veckan.

Annars måste jag bara säga att Anja var jätteduktig som modell och trotts att det var ISKALLT ute så var det inga problem.

Det var väll allt från mig.
Hugs♥ /Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback