början på en dröm

Hej♥
Det är Fredag, början på en ny helg och vi gillart!  idag ska jag bara chilla och se på Modern family.
Just nu pysslar jag och jag försöker göra något som liknar en ring men inte vet jag? ^^
Jag hoppas i alla fall att det blir bra.
Som ni redan vet så fotade Klara mig för ungefär 1 vecka sedan och just nu håller hon på att redigera. Det ska bli så spännande!
Här är en bild, fast det ju hemligt så ni får se bättre när dom är klara.
Och dagens outfit. Ja, det vet ju ni hur det går med den. Dåligt. Ja, jag ska försöka någon
dag i helgen men annars får ni stå ut ändå.
Det var allt för mig.


Kommentarer
Postat av: Klara [www.klarax.blogg.se]

TOPSECRET! Hehe...

Det blir jättebra, du är så fin♥

2011-03-18 @ 18:01:47
URL: http://klarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback