ringringringringringringringring bananaphone

Hejhopp! ;)
Som jag sa igår så kollade jag på Solsidan och det var grymt, kanske ett av de bästa avsnitten :)
För en liten stund sen så tränade jag Agility med Rick och det gick Yberbra :)
Jag har annars bara gjort läxorna för imorgon.
Just nu kollar jag runt på  lite oliika sidor och jag hittade den här mobilen som
påminner väldigt mycket om Galaxy Tab, titta själva nedan. Jag tycker själv att Samsung har härmat Apple vääldigt mycket med den här och jag skulle faktiskt inte orka gå runt med en sån stor mobil. (Förlåt till er som har/tänkte köpa en sådan.)
Galaxy Tab, eller ?!                          Vilken är vilken?? ;)
C-YA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback