Statistiken är på botten - Kom igen nu gott folk!

Just nu är statistiken på botten, det jag ju bero på att jag aldrig uppdaterar? Fast i helgen har jag ju varit borta och snart är det sommar lov?! Hur härligt är inte det! ;) Jag äslkar sommaren. Det är så skönt att gå ut i shorts och linne, barfota på kvällen. Älskar det <3 . Nu, denna veckan ska jag FÖRSÖKA uppdatera liite mer, det är svårt att säga det själv men jag vet inte hur det kommer att gå. Det kommer snart ett inlägg med typ bara foton från studenten och helgen.
Nu ska jag inte tjata mer, här kommer kommer dagens outfit som jag inte haft på asalänge. Och ja, tröjan är ny. Jag köpte även ett vitt sommarlinne ;)
Lätt snygg bild, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är tröjan köpt?

2011-06-15 @ 15:33:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback