Jag är?... är dumma frågor


Nu sitter jag här och har världens berg av kuddar för att mitt nätverk ska funka och som grädde på moset/bredbandsmodemet på kuddarna så funkar det faktiskt! awesome! för jag har inget att göra.

Jag längtar till en sak: FALLENSDAGAR!!! Det är värsta grymt! Jag ska vara hemma i de tre dagar (ska i alla fall övertala mamma/pappa) Om jag inte får så ska jag muta dom med en.. kram! haha ;) Nämen jag hoppas att jag får. Jag måste verkligen kolla upp när Veronica Maggio och Oskar Linnros spelar... Särskillt Veronica (mowhhaha!) grym är hon! Jag ska också titta vilka mer artister som ska vara där förutom de och min brorsas band..

På tal om band/artister så ska jag på PHCP (red hot chilli peppers) i oktober i globen, ska ta ledigt från skolan i ..två dagar, tror jag. Grymt kul! Alltså, jag gillar inte hårdrock men jag gillar liksom 'vanlig' rock såsom PHCP är ;)
såja, nu fick jag med allt jag ville säga.... NÄ, juste! kioskens premiär gick galant! Vi fick in ganska mycket pengar även om det inte var jättebra väder ;)

shit, vilket långt inlägg. ^^
psst. Jag är på min brors dator och han har inga roliga/fina bilder så det får ni leva med, igen.

See you! love..

Kommentarer
Postat av: KLARA -

shiiiet, vad kul att se red hot chilli peppers :o

2011-06-22 @ 21:31:45
URL: http://klarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback