a n j a p l a d d r a r p å

Idag har jag inget roligt att prata om så jag bara skriver något, det brukar ju flyta på efter några rader.
 
Jag längtar såå tills på Onsdag för då ska  vi öppna kiosken. Fast det ska ju regna och vi är nästan helt klara med att sätta upp och prismärka grejjorna. Så, vi kanske,kanske ska öppna den på Tisdag istället. :D

Här håller mammsen (som alltid) på att städa, d.v.s rensa ut gamla grejjer.. Och hon hittade två urgulliga men gamla paraplyn som jag ska fråga om jag får fota med någon gång i framtiden/i sommar . Det vore ju 'ascoolt'!
Jag tog också kort på ett fint mänster som var på en sån där fin solfjäder. Jag fotade också några små blommor..
Ikväll kom Davids (storebror) kompisar hit, de ska nog typ spela in några låtar för de har med sig nästan alla deras intrument och det är många! hit. Jag hoppas inte att hela huset darrar.. 

Jag har tyvärr inte laddat över de foton jag tog idag men de kommer i sommar någon gång.
För bloggdesignen går det ju sådär för. Jag och Klara har liksom inte riktigt tid och nu är ju jag här i sommarstugan och så.. Ni får stå ut med att den är lite vintrig tills vidare.

Nåja, Har ni haft ett härligt sommarlov hittills ?

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

FRÅGESTUND på bloggen nu för alla som ville att jag skulle ha det :)

2011-06-18 @ 23:57:05
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Olivia - Flickan med de Röda skorna

Jätte nice design, header och blogg och bilder och allt :D

2011-06-19 @ 00:36:19
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback