allvarligt talat..

oj, oj, oj. Jag ber om förlåtelse för att jag ljög om att det skulle bli extremt lite update för det blev ju ingenting.. hur kan detta komma sig?! jag har ju haft all tid i världen(nästan) Men ärligt talat. Jag funderar starkt på att avsluta denna blogg, men. Jag vill göra ett gott slut på denna lilla bok så.. vi gör såhär: Jag har precis hittat några sommar-bilder till headern även fast sommarn snart är slut.. Och så skickar jag dom till Klara och frågar om hon kan fixa den för hon är ju så duktig flicka när det gäller sånt! <3 . Och sedan når designen är klar så försöker jag att blogga mycket mer, eftersom att vi kanske åker till Hemstaden om en vecka eller något (om ni orkar vänta så länge till?!) sen när skolan drar igång så finns det ju knappt något att göra så då hoppas, hoppas vi att jag kommer att hålla detta löfte. Men jag måste också ta hand om våran utbytesstudent som kommer 18 augusti och kommer att vara hos oss två terminer frammåt, kul! :D (I hope so) . Ja, ja. Jag hoppas att ni fattar och att ni INTE slutar att följa den här bloggen tills den är officiellt stängd!, Tack ;)
Ännu ett tråkigt inlägg utan bild men denna gång klagar jag på bredbandet! ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla avsluta inte bloggen! Jag följer den varje dag och din blogg är väldigt bra!

2011-08-03 @ 16:44:05
Postat av: Anonym

Snälla avsluta inte bloggen! Jag följer den varje dag och din blogg är väldigt bra!

2011-08-03 @ 16:45:55
Postat av: Linn

Sluta inte blogga!!

2011-08-05 @ 23:18:03
URL: http://wlinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback