fatta här! (?)

Hej,
(skrev detta igår, Måndag )
Efter skolan blev det en mysig shoppingtur med Klara (G), jag köpte fyra grejer. Det är dels några nädvändiga och några mindre nödvändiga, men fina!
Efter den varma cykelturen hem var jag tvungen att göra matte-läxan för mig som alla andra. Men nu är den klar och jag kan vara stolt (haha)
övrigt:

Jag säger bara ouch! när jag skulle ta 'produkt'fotona så skar jag mig på pappret, det började blöda jätte mycket och det såg inte så fräscht (stav) ut kan jag säga, stackars mig :'/ , tihi.
Nu ska jag kolla på mästarnas mästare på svtplay.se

WHAT DO YOU THINK ABOUT THE STUFF?

Örhänge - JC (10kr, rea)  | Ring - Lindex (50kr)

 

Och de behövande:

Det var allt gör mig, KÖSS, hej!

 

 

 

 












Kommentarer
Postat av: Juliuslinn

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-10-14 @ 12:29:09
URL: http://juliuslinn.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback